Linda de Mol vecht tegen een zelf geschapen monster. Reconstructie en lessen.
Er is een belangrijke groep van bijna-vergeten tv-kijkers, ouderen. Zendermanagers zouden meer interesse moeten tonen in hun kijkgedrag.
Interesse in de ontvanger bepaalt de kracht van je boodschap.
Niets menselijks blijkt Bart de Wever vreemd, en daar kunnen we allemaal iets van leren.
Chantal Deen doet woordvoering ‘erbij’. Ze leerde het vak met schade, schande en veel nieuwsgierigheid.
Net als een aantal andere influencers heeft Doutzen haar podium gepakt en heeft ze haar theorie op meer dan zes miljoen volgers losgelaten.
Ik wil me herkenbare communicatie van merken in plaats van een weinig realistische wereld voorgeschoteld te krijgen van 'wij' en 'samen'.
Verongelijkte en klagende toon staat in schril contrast met de stoere woorden daarvoor.
Softe communicatie leidt tot Nederlanders die hun middelvinger opsteken en twintig pakken toiletpapier in hun kar gooien.
Waarom mensen en bedrijven niet in de paniekstand moeten schieten.
Weken wachten, maar niets horen. Wat doe je dan?
De lessen van een boek dat nooit verscheen.
Iedereen is gezellig en lief voor elkaar, kom op dat gelooft toch niemand?!
Praatjes en gebakken lucht, daar prikken zonen en klanten doorheen.
Kanker en de listeria-bacterie klets je niet weg met empathische communicatie, maar ze zorgt wel voor een beter begrip van de boodschap.