Nee, het is nog niet te laat om in te haken op het naderende WK Voetbal, maar je moet nu wel opschieten en vandaag nog beginnen.
Vandaag, maandag 9 september, verlaagt Albert Heijn meer dan 1.000 artikelen en daardoor is media land en de consument weer wakker? De oorlog in Syrië lijkt me veel schrijnende dan de actie van Albert Heijn, maar vooruit we moeten toch iets schrijven. Ik doe er ook vrolijk aan mee. Maar is het nu een supermarktoorlog of is het een slimme Supermarktbuzz?
Supermarkten en het sparen voor premiums gaat in Nederland als een speer, nu kun je weer knikkers sparen als je bij PLUS je wekelijkse boodschappen koopt. We stelden Mireille Verberkt (Manager Loyaliteit) van PLUS enkele vragen over het verhaal achter de Clubknallers.
De teleurstelling was groot afgelopen zondag in Nederland; oranje naar Huis. Alleen Nederland is ook het land waar de fan zich absoluut niet hoeft druk te maken bij het verkrijgen van oranje gadgets. Wat wordt daar mee gedaan?
De koelkrat van Grolsch komt in verschillende peiling bovenaan als een populair gadget van dit EK. Met het achterblijven van de AH met een echte supermarkt gadget en de Bavaria die wederom de jurkjes in zetten profiteert Grolsch optimaal dit jaar. We stelden Marjan Luit (Senior Brand Development & Media Manager) van de Grolsch enkele vragen over het verhaal achter de zeer succesvolle koelkrat.
Het jaar 2012 kent weer meer interessantere activatie momenten dan die in de laatste 5 jaar zijn geweest; dichtbij huis, gering tijdsverschil en evenementen die niet elk jaar plaats vinden.
Vele varianten worden aan het eind van het jaar weer gedrukt: ee ene kalender om mensen te activeren, de andere als merchandise item. Welk merk wint jouw plekje aan de muur? De roemruchte Pirelli-kalender, of ben je loyaal aan een ander bedrijf of merk?