Waar ga jij naartoe vandaag? In die vraag komt de nieuwe campagne van de Nederlandse Spoorwegen samen.
OgilvyOne uit Dubai heeft een printadvertentie voor Fanta ontwikkeld die eetbaar is.
De samenwerking tussen T-Mobile en MTV heeft geresulteerd in een eerste 'Youngstore' die volgende week zijn deuren opent in Amsterdam.
Zalando Nederland wil andere online retailers en merken toelaten op de eigen site.
Diverse TMG-titels haken in op de kroning van Willem-Alexander. Adverteerders krijgen mogelijkheden om hieraan mee te doen.
Muziekdienst Spotify gaat samenwerken met Ford. Het is de eerste deal die Spotify sluit met een autofabrikant.
De belangrijkste start-ups, trends en ontwikkelingen presenteren zich op de SXSW Update. Voor de tweede keer organiseert social agency 3sixtyfive dit evenement, dit jaar in samenwerking met Adformatie.
Consumenten winkelen met hun zintuigen. Carin Frijters schreef een boek over over alle prikkels die inzetbaar zijn om de consument positief te beïnvloeden. Een interview over ‘Prikkel de Koopknop’.
Nederland is een van de landen waar Twitter zich op korte termijn wil gaan vestigen, net als Frankrijk en Spanje.
Mediabureaunetwerk OMD behoudt de toppositie in het jaarlijkse Gunn Report, gevolgd door MindShare. Starcom eindigde op de derde plaats.
Jaarbeurs Utrecht en Sanoma Media hebben woensdag 20 februari hun handtekening gezet onder een samenwerkingscontract voor de exclusieve ruimtevaarttentoonstelling ‘NASA - A human adventure’.
Veronica Magazine gaat er compleet anders uitzien. De tv-gids transformeert binnenkort naar een volwaardig entertainmentblad.
The Next Web bekroonde de beste startups, oprichters en investeerders. WappzZapp, Bliep en Thuisafgehaald vielen in de prijzen.
Wanneer een organisatie gaat rebranden is het goed om richting de medewerkers transparant te zijn. Deze openheid zorgt namelijk voor minder interne weerstand en meer veranderingsbereidheid.
KPN verwelkomde eind 2012 de 100.000e Facebook-fan. Gefeliciteerd, maar wat heb je aan zoveel fans? Een interview met directeur social media Sebastiaan van Rijnsoever.
Om zijn digitale videorecorder aan de man te brengen verklaart het Amerikaanse Disch de tv-commercial dood. In een tv-commercial.
De film 'Oz, the Great and Powerful' wordt aan de man gebracht via een interactieve wereld in Google Chrome.
'Goed volk schreeuwt niet.' Een van de uitingen uit de Volkskrant-campagne levert online behoorlijk wat discussie op.
SKO publiceert de resultaten van het Moving Pictures 2012 onderzoek. Voornaamste conclusie: Het televisiescherm is dominant.
Na een korte pitchperiode heeft Westland Kaasspecialiteiten het merk Old Amsterdam bij Etcetera ondergebracht.