Een test wijst uit dat de AI-commercial met de welbekende Coca-Cola-truck net zo goed scoort als 'echte' commercials van de jaren ervoor.
De uitreiking vindt plaats op 5 juni 2025.
De campagne is -net als vorig jaar- ontwikkeld door Hotel L'Amour.
2025 biedt een breed scala aan kansen voor merken.
CAMPAGNEPRAAT | Ook dit jaar stelt Bol het panel niet teleur met hun sint-campagne. Rapportcijfer: een dikke 9.
Ook reisaanbieder Better Places, Ohra en VVV Cadeaukaart lanceren deze week opvallende campagnes.
Directeur Tom Bos van de Trombosestichting over laveren tussen de emoties van sociale media en voorlichting met valide informatie.
HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Met de vraag ‘Wat geef jij?’ wil VVV Cadeaukaart het domein van het geven claimen en de kracht van een persoonlijk cadeau benadrukken.