VVV Cadeaukaart lanceert een nieuwe merkcampagne met als centrale vraag ‘Wat geef jij?’ Met deze vraag claimt de campagne (bureau: The Others), het domein van het geven en wil VVV Cadeaukaart de kracht van een persoonlijk cadeau benadrukken, passend bij verschillende gelegenheden en relaties.
De campagne draait om het idee dat geven in allerlei vormen kan: een knuffel, een glimlach of een attent gebaar, en de VVV Cadeaukaart wil daarbij een veelzijdige en betekenisvolle optie zijn. De boodschap ‘onverwacht geven’ wordt in verschillende lagen van communicatie tot leven gebracht, van televisie en social media tot online kanalen en winkels.
The Others maakte maar liefst acht (!) commercials. Hieronder zijn ze achter elkaar te bekijken.
Echte verhalen centraal
Om de campagne een authentiek karakter te geven, werdenechte verhalen verzameld van mensen die volgens anderen een verrassing verdienen. Op basis van een oproep kwamen ontroerende en inspirerende verhalen binnen, zoals die van een trouwe thuishulp en behulpzame buren. Deze verhalen vormen het hart van de campagne en onderstrepen het idee dat geven een persoonlijk en onvergetelijk gebaar kan zijn.
Met deze campagne moet de veelzijdigheid van geven onder de aandacht gebracht worden. ‘Niets is leuker dan iets geven, als iemand het verdient,’ is de boodschap, die consumenten uitnodigt om van geven iets persoonlijks te maken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!