Met de vraag ‘Wat geef jij?’ wil VVV Cadeaukaart het domein van het geven claimen en de kracht van een persoonlijk cadeau benadrukken.
Doel: bestaande San-identiteit versterken en het gebruikte 'Accent' behouden.
CitySafes, in Nederland bekend onder de merknaam De Nederlandse Kluis, vernieuwt de identiteit om het merk internationaal sterker te maken.
De 3D-geprinte verlichtingsarmaturen van Signify worden vanaf nu onder het label Philips MyCreation op de markt gebracht.
De vorige (kerst)commercial werd door Energize ontwikkeld. Het is niet duidelijk met welk bureau Plus zijn komende campagnes uitbrengt.
De nieuwe visuele identiteit is ontwikkeld vanuit het centrale idee ‘verbinding’.
Van 'onpersoonlijk cadeau' naar 'ongelooflijk veel cadeaus en belevenissen'.
Het centrale idee van de campagne die de samenwerking oplevert, luidt: ‘Warmte die je omarmt’.
Het campagneconcept ‘de vragen van nu en de antwoorden voor morgen’ moet de kern zijn voor het vergroten van de naamsbekendheid van het merk