Nederlands Dans Theater (NDT), het toonaangevende hedendaagse dansgezelschap dat zich profileert door creatie, onderzoek en talentontwikkeling, lanceert een nieuwe visuele identiteit, ontwikkeld door creatief bureau The Others. Die is ontwikkeld vanuit het centrale idee ‘verbinding’. De samenwerkende partijen zeggen in een toelichting dat in de nieuwe visuele identiteit ruimte is gegeven aan de creatieve en emotie-gedreven kant van het gezelschap. ‘Dat is terug te zien in de nieuwe logo-toepassing, het kleurenpalet en de vormtaal.’
De nieuwe identiteit wordt met ingang van seizoen 2022 - 2023 uitgewerkt in alle corporate- en marketingmaterialen waaronder de seizoensbrochure, advertenties, socialmediakanalen en de website.
Credits
NDT: Juliëtte Mudde, Anne Roth, Emily Molnar, Willemijn Maas
The Others:
Concept & uitwerking: Lisa Aué, Mandy van Montfoort, Chris Visser
Account: Céleste Slijters
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!