Stichting Adverteerdersjury Nederland (San) vernieuwt merkidentiteit

Doel: bestaande San-identiteit versterken en het gebruikte 'Accent' behouden.

Nieuwe identiteit voor San
The Others

Stichting Adverteerdersjury Nederland (San) vernieuwt zijn visuele merkidentiteit. De vernieuwing moet een eigentijdse verandering bewerkstelligen die de merkbeleving van de adverteerdersclub naar een hoger niveau tilt. Creatief bureau The Others tekent voor de nieuwe merkidentiteit.

The Others stelde vast dat het voorgaande design van San extra impact en eigenheid kon gebruiken. Onderdeel van de opfrisbeurt is een optimalisatie van het kleurenpalet wat een ‘krachtigere kleurstelling met meer eigenheid’ moet realiseren. Ook is er meer aandacht voor de vormgeving vanuit de vorm van het Accent om voor meer uniformiteit en onderscheidend vermogen te zorgen. Het moet San ‘een eigentijdse uitstraling en een verfrissende energie’ geven.

Deze vernieuwde stijl is consistent doorgevoerd in de belangrijke touchpoints, waaronder social media, mailings, (online) advertising en nieuwsbrieven.

Licht je beste werk uit
Licht je beste werk uit The Others

Credits

San: Jeroen van den Brink, Bo Kant-Hessels

Creatief bureau: The Others                 

Creatie & Design: Mandy van Montfoort, Chris Visser

Account: Melanie Rubingh

Online verschijningsvorm
Online verschijningsvorm The Others

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie