Stichting Adverteerdersjury Nederland (San) vernieuwt zijn visuele merkidentiteit. De vernieuwing moet een eigentijdse verandering bewerkstelligen die de merkbeleving van de adverteerdersclub naar een hoger niveau tilt. Creatief bureau The Others tekent voor de nieuwe merkidentiteit.
The Others stelde vast dat het voorgaande design van San extra impact en eigenheid kon gebruiken. Onderdeel van de opfrisbeurt is een optimalisatie van het kleurenpalet wat een ‘krachtigere kleurstelling met meer eigenheid’ moet realiseren. Ook is er meer aandacht voor de vormgeving vanuit de vorm van het Accent om voor meer uniformiteit en onderscheidend vermogen te zorgen. Het moet San ‘een eigentijdse uitstraling en een verfrissende energie’ geven.
Deze vernieuwde stijl is consistent doorgevoerd in de belangrijke touchpoints, waaronder social media, mailings, (online) advertising en nieuwsbrieven.
Credits
San: Jeroen van den Brink, Bo Kant-Hessels
Creatief bureau: The Others
Creatie & Design: Mandy van Montfoort, Chris Visser
Account: Melanie Rubingh
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!