Accountancy- en advieskantoor voor het MKB, Baker Tilly volgt de communicatiestrategie die ontwikkelt is in samenwerking met The Others. De opdracht die het bureau kreeg was om te helpen om de naamsbekendheid van het merk en de merkkennis over Baker Tilly te vergroten.
Volgens het creatieve bureau staan de dagelijkse dilemma’s van ondernemers centraal in opgeleverde concept.
Kern
Het campagneconcept ‘de vragen van nu en de antwoorden voor morgen’, is volgens Renate Hilberink, hoofd marketing & communications bij Baker Tilly, de kern voor het vergroten van de naamsbekendheid bij de relevante doelgroepen van het merk.
Identiteit
The Others heeft de campagne, de strategie en concept tot uitvoering ontwikkeld en vertaald in alle merkuitingen. Volgens Alewijn Eijgenraam van The Others leidt dit tot een optimale merkherkenning door de sterke visuele identiteit die in alle communicatiedragers en media wordt ingezet.
Lees ook: G-Star maakt onverwachte 'stap' met Hardcore Denim for the Future
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!