VVV Cadeaukaart lanceert een campagne, gebaseerd op een nieuwe merkstrategie, ontwikkeld in samenwerking met The Others. Het idee is om te laten zien dat je met de VVV Cadeaukaart ongelooflijk veel cadeaus en belevenissen geeft. 'En doordat de ontvanger zelf een keuze maakt is het dus juist heel persoonlijk.'
Echt iets voor jou
Linda de Lange van VVV Cadeaukaarten zegt dat uit marktonderzoek bleek dat het voor consumenten soms onduidelijk is wat je allemaal met de VVV Cadeaukaart kunt doen en dat het geven van een cadeaukaart als een onpersoonlijk cadeau wordt gezien. Vanuit het centrale idee ‘Echt iets voor jou’ is de nieuwe merkstrategie en het campagneconcept ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt tot commercials, outdoor advertising en online content.
De campagne, ontwikkeld, uitgevoerd en vertaald in alle merkuitingen door The Others, wordt zowel online, offline als op tv uitgerold.
Credits
Klant: VVV Cadeaukaart, Linda de Lange, Bas Uding, Chantal Vergouw, Brittany Lynn van Engelenhoven
Bureau: The Others Creativity
Concept en uitwerking: Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Gazi Duran, Lion Versloot
Strategie: Celeste Slijters
Producer: Lonneke Grotenhuis
Productie: Redrum
Mediabureau: Abovo Media, Traffic Builders
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!