Plus springt met zijn nieuwe tv-campagne in op de momenteel spelende inflatieperikelen. De 'goed eten, daar houden we van'-boodschap wordt voor de gelegenheid omgetoverd tot 'goed eten is betaalbaar eten'.
Met de stijgende prijzen, waar ook supermarkten niet omheen kunnen, doet Plus er alles aan om de prijzen zo laag mogelijk te houden, belooft de super zelf. 'Zo worden er acties aangekondigd met de vaste Laagblijvers, extra korting op seizoensgroenten en volgen er wekelijkse aanbiedingen', aldus Plus in een verklaring.
Waar bureau Energize de laatste, tamelijk bejubelde (kerst)commercial voor Plus ontwikkelde, is het ditmaal The Others uit Amersfoort dat tekent voor concept en creatie. De campagne wordt uitgerold in een tv-commercial (40 seconden), online video (60 sec.) en radio.
Christian Visser van The Others: 'Energize is nog steeds een van de Plus-bureaus en zal ook zeker commercials blijven ontwikkelen. Wij zijn vanuit The Others vooral bezig met de actielagen, zo ook met deze prijscampagne met acties als Inslaan en Laagblijvers.'
Tot begin 2022 was Wunderman Thompson het vaste reclamebureau van Plus. Het is niet duidelijk met welk bureau de retailer zijn komende campagnes gaat uitrollen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!