In de Sinterklaascampagne van Hema spelen -net als vorig jaar- de welbekende knuffels Siepie en Takkie de hoofdrol. De campagne is wederom ontwikkeld door Hotel L'Amour. Dat de samenwerking z'n vruchten afwerpt mag geen verrassing heten; Hema en Hotel L'Amour sleepten in nog geen jaar tijd prijzen als Adverteerder van het Jaar, een Gouden Loeki en meest recent een gouden Effie in de wacht.
En nu is er dus een nieuwe Sinterklaascampagne, twee dagen nadat de goedheiligman voet op Nederlandse bodem zette. De schappen liggen weer tjokvol met de 'pluizige deugnieten' Siepie en Takkie, meldt Hema. Of ze zich weten te gedragen is een tweede...
Knutselschoen
Hotel L'Amour: 'Wat het dit jaar extra leuk maakt is dat Hema kinderen oproept om hun schoentje te komen zetten in de winkel. Dat kan een eigen schoentje zijn, maar ook aan speciale knutselschoen die ze in de huis-aan-huis-folder vinden. Als alles volgens plan verloopt, stopt Sinterklaas er voor elk kind een mooie Takkie-verrassing in.'
De campagne (productie: Better Call Sol) wordt uitgerold op televisie en via online video.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!