Siepie en Takkie misdragen zich in Sint-campagne van Hema

De campagne is -net als vorig jaar- ontwikkeld door Hotel L'Amour.

De schappen liggen weer tjokvol met 'pluizige deugnieten', aldus Hema.

In de Sinterklaascampagne van Hema spelen -net als vorig jaar- de welbekende knuffels Siepie en Takkie de hoofdrol. De campagne is wederom ontwikkeld door Hotel L'Amour. Dat de samenwerking z'n vruchten afwerpt mag geen verrassing heten; Hema en Hotel L'Amour sleepten in nog geen jaar tijd prijzen als Adverteerder van het Jaar, een Gouden Loeki en meest recent een gouden Effie in de wacht. 

En nu is er dus een nieuwe Sinterklaascampagne, twee dagen nadat de goedheiligman voet op Nederlandse bodem zette. De schappen liggen weer tjokvol met de 'pluizige deugnieten' Siepie en Takkie, meldt Hema. Of ze zich weten te gedragen is een tweede... 

Knutselschoen

Hotel L'Amour: 'Wat het dit jaar extra leuk maakt is dat Hema kinderen oproept om hun schoentje te komen zetten in de winkel. Dat kan een eigen schoentje zijn, maar ook aan speciale knutselschoen die ze in de huis-aan-huis-folder vinden. Als alles volgens plan verloopt, stopt Sinterklaas er voor elk kind een mooie Takkie-verrassing in.'

De campagne (productie: Better Call Sol) wordt uitgerold op televisie en via online video. 

Credits:
Verantwoordelijk bij Hema: Bas Verheijen, Eva Vermeulen, Kim Olthof
Agency: Hotel L’Amour
Creative Directors: Peter van Rij, Martijn van Marle
Managing Director: Valérie Dekeuwer
Account: Muriël Kip
Agency producer: Richelle van Dinter
Productiemaatschappij: Better Call Sol
Executive Producer: Rogier Sol 
Producer: Mira de Steur, Sophie Hendriks.
Regie: Roel Boorsma 
D.O.P.: Marc de Meijer 
Online: Whoohoo
Grading: Bart Voorsluis
Sound: Earforce
Music: MassiveMusic & E.J. Grob
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie