Overslaan en naar de inhoud gaan

VVV Cadeaukaart lanceert nieuwe merkcampagne rond 'persoonlijk geven'

Met de vraag ‘Wat geef jij?’ wil VVV Cadeaukaart het domein van het geven claimen en de kracht van een persoonlijk cadeau benadrukken.
Wat geef jij?
Wat geef jij?
Wat geef jij?
Wat geef jij?

VVV Cadeaukaart lanceert een nieuwe merkcampagne met als centrale vraag ‘Wat geef jij?’ Met deze vraag claimt de campagne (bureau: The Others), het domein van het geven en wil VVV Cadeaukaart de kracht van een persoonlijk cadeau benadrukken, passend bij verschillende gelegenheden en relaties.

related partner content for mobile comes here

De campagne draait om het idee dat geven in allerlei vormen kan: een knuffel, een glimlach of een attent gebaar, en de VVV Cadeaukaart wil daarbij een veelzijdige en betekenisvolle optie zijn. De boodschap ‘onverwacht geven’ wordt in verschillende lagen van communicatie tot leven gebracht, van televisie en social media tot online kanalen en winkels.

The Others maakte maar liefst acht (!) commercials. Hieronder zijn ze achter elkaar te bekijken.

VVV Cadeaukaart - Campagne '24 - Alle TVC's

Echte verhalen centraal

Om de campagne een authentiek karakter te geven, werdenechte verhalen verzameld van mensen die volgens anderen een verrassing verdienen. Op basis van een oproep kwamen ontroerende en inspirerende verhalen binnen, zoals die van een trouwe thuishulp en behulpzame buren. Deze verhalen vormen het hart van de campagne en onderstrepen het idee dat geven een persoonlijk en onvergetelijk gebaar kan zijn.

Voor de liefste thuishulp
Voor de liefste thuishulp

Met deze campagne moet de veelzijdigheid van geven onder de aandacht gebracht worden. ‘Niets is leuker dan iets geven, als iemand het verdient,’ is de boodschap, die consumenten uitnodigt om van geven iets persoonlijks te maken.

Credits

VVV Cadeaukaarten               Chantal Vergouw, Annemarie Joosen
Creatief bureau                        The Others   
Concept, creatie & regie       Gazi Duran, Alewijn Eijgenraam, Lion Versloot, Chris Visser
Design & animatie Arjen Moes, Danique de Vries
Account                                       Lonneke Grotenhuis
Filmproductiebedrijf Blokmakers
1st DOP Thomas van Krugten
2nd DOP Ivo van Keulen
Executive producer Pim Prins
Sound Suzanne Boekesteijn
Edit      Daniëlla de Jong
Grading            Gary Grade
Composer & singer  Okke Punt
Voice-over  Sharon Harman
Geluidstudio voice-over Top Format
Sounddesign Cristo Pruppers
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in