Luuk Maes: Hoe Toyota de weg van hoofd naar hart vindt
We beheersen the long of it - én the short of it, met DDB Retail (voorheen Eigen Fabrikaat). Een club van slimme denkers en snelle doeners. In no-time en efficiënt organiseren rondom de behoefte van de klant zit in ons DNA. Met effectieve communicatie vol eigenheid, die shoppers net dat laatste duwtje geeft richting aankoop. Van retail media tot radiocommercial. Van content in alle vormen en maten. Voor iedere retailer - én alle andere merken die snel vooruit willen.


Hoe verkoop je nog auto’s als alle andere merken inmiddels een hele brede range aan gesubsidieerde, volledig elektrische modellen aanbieden. Blijf je dan nog langer communiceren over de zuinige, nieuwe generatie hybrides, of sla je dan een andere weg in? Bij DDB houden ze van menselijke inzichten en maken ze graag onvergetelijk effectief werk. Het hele, integrale verhaal kun je op 14 november tijdens MarketingLive! beluisteren tijdens de break out sessie van 14.20 – 15.00 uur.
Voor wie is deze sessie interessant?
Iedereen die wil zien hoe Toyota van techniek- en product gedreven naar klant- en merk gedreven ging. Iedereen die ervan uitgaat dat merkverhalen vertellen ouderwets is en alleen op tv kan. Iedereen die benieuwd is naar de lessen van Les Binet. Over hoe meer merk meer business oplevert voor hetzelfde of minder geld. En voor iedereen die graag zelf ziet hoe onvergetelijk effectief een menselijke merkcampagne kan uitpakken.
We beheersen the long of it - én the short of it, met DDB Retail (voorheen Eigen Fabrikaat). Een club van slimme denkers en snelle doeners. In no-time en efficiënt organiseren rondom de behoefte van de klant zit in ons DNA. Met effectieve communicatie vol eigenheid, die shoppers net dat laatste duwtje geeft richting aankoop. Van retail media tot radiocommercial. Van content in alle vormen en maten. Voor iedere retailer - én alle andere merken die snel vooruit willen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid