Overslaan en naar de inhoud gaan

Luuk Maes: Hoe Toyota de weg van hoofd naar hart vindt

Tijdens MarketingLive! presenteren Luuk Maes van Toyota Nederland, Pol Hoenderboom en Job Koopman van DDB Amsterdam de Toyota Effie-case.
DDB Amsterdam

We beheersen the long of it - én the short of it, met DDB Retail (voorheen Eigen Fabrikaat). Een club van slimme denkers en snelle doeners. In no-time en efficiënt organiseren rondom de behoefte van de klant zit in ons DNA. Met effectieve communicatie vol eigenheid, die shoppers net dat laatste duwtje geeft richting aankoop. Van retail media tot radiocommercial. Van content in alle vormen en maten. Voor iedere retailer - én alle andere merken die snel vooruit willen.

DDB
DDB

Hoe verkoop je nog auto’s als alle andere merken inmiddels een hele brede range aan gesubsidieerde, volledig elektrische modellen aanbieden. Blijf je dan nog langer communiceren over de zuinige, nieuwe generatie hybrides, of sla je dan een andere weg in? Bij DDB houden ze van menselijke inzichten en maken ze graag onvergetelijk effectief werk. Het hele, integrale verhaal kun je op 14 november tijdens MarketingLive! beluisteren tijdens de break out sessie van 14.20 – 15.00 uur.

Voor wie is deze sessie interessant?

Iedereen die wil zien hoe Toyota van techniek- en product gedreven naar klant- en merk gedreven ging. Iedereen die ervan uitgaat dat merkverhalen vertellen ouderwets is en alleen op tv kan. Iedereen die benieuwd is naar de lessen van Les Binet. Over hoe meer merk meer business oplevert voor hetzelfde of minder geld. En voor iedereen die graag zelf ziet hoe onvergetelijk effectief een menselijke merkcampagne kan uitpakken.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

DDB Amsterdam

We beheersen the long of it - én the short of it, met DDB Retail (voorheen Eigen Fabrikaat). Een club van slimme denkers en snelle doeners. In no-time en efficiënt organiseren rondom de behoefte van de klant zit in ons DNA. Met effectieve communicatie vol eigenheid, die shoppers net dat laatste duwtje geeft richting aankoop. Van retail media tot radiocommercial. Van content in alle vormen en maten. Voor iedere retailer - én alle andere merken die snel vooruit willen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in