Overslaan en naar de inhoud gaan

N=5 viert 25-jarig jubileum: 'De reclame was vroeger een beetje een mulo-vak'

Ole Christern en Monique Bergers over de veranderende reclamewereld.
n=5
Monique Bergers en Ole Christern in de Amsterdamse Houthavens, waar N=5 gevestigd is.
n=5
Monique Bergers en Ole Christern in de Amsterdamse Houthavens, waar N=5 gevestigd is.

N=5 is een jaar lang N=25. Het jubilerende bureau is trots op z’n onafhankelijkheid, de gewonnen prijzen en dat de oprichters de leiding hebben kunnen overdragen aan een nieuwe generatie reclamemakers. Maar het succes kwam ook met keerzijden; zo was er een hardnekkig imago als ‘mooi internetbureau’ en vertrok ABN Amro als grootste klant na tien jaar. Een gesprek over de veranderende reclamewereld met medeoprichter Ole Christern en managing director Monique Bergers.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans de Koning

Prachtig bureau N=25 ? Echt een bureau dat sterke merken neerzet. Mijn felicitaties aan iedereen die er werkt of gewerkt heeft!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in