Overslaan en naar de inhoud gaan

Mars Europe herziet reclame-account

Mars Europe wil haar pan-Europese reclame-account herzien. Het account voor de reep zit nu nog bij D’Arcy. Wel zou het bureau nog andere…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens bronnen bij Mars zijn er twijfels over D’Arcy en is de top in de Verenigde Staten bij elkaar gekomen om te praten over de toekomst van de communicatie voor het merk. De review betekent waarschijnlijk dat het account naar een van de twee andere wereldwijde netwerken van Mars gaat: BBDO of Grey Worldwide. In 1999 waren er al plannen om de Mars-bureaus voor de verschillende merken terug te brengen tot twee, maar dat ging toen niet door. Wel werd het Twix-account van D’Arcy naar Grey verschoven. D'Arcy zou wel Skittles, Revels, Topic, Maltesers en Tracker behouden, aldus Campaign. De Mars-reep is in Europa in die markt het populairst.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in