Prijs internetadvertenties blijft dalen
Door een overvloed aan advertentieruimte op websites blijft de prijs van reclame op internet dalen, meldt onderzoeksbureau Jupiter MMXI. In…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op Europese websites is gemiddeld 60 procent van de advertentieruimte niet bezet, aldus het onderzoeksbureau. In juni 2000 werd voor een advertentie die duizend keer wordt getoond, nog zo'n 30 euro (66 gulden) betaald. Inmiddels is dat al gedaald tot ongeveer 20 euro. Volgens de onderzoekers vertegenwoordigt de niet-gebruikte advertentieruimte maandelijks een waarde van 60 tot 70 miljoen euro.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid