Overslaan en naar de inhoud gaan

Fleishman-Hillard valt in de prijzen

Het Amerikaans bureau Fleishman-Hillard was met vijf prijzen de grote winnaar bij de jaarlijkse Big Apple Awards van de branchevereniging…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Best of the Big Apples-prijs ontving Fleishman-Hillard (F-H) voor de public relations voor de Susan G. Komen Breast Cancer Foundation. Bij deze 'Sing for a Cure'-campagne zette het bureau muziek in om mensen op de hoogte te brengen van de omvang van borstkanker en de noodzaak van onderzoek daarnaar.

related partner content for mobile comes here

Andere winnende projecten van F-H waren voor de klanten Barclay's Global Investors, internetbedrijf Yahoo!, de American Assn. of Clinical Endocrinologists en technologiebedrijf AstraZeneca.

Zeven bureaus, waaronder Burson-Marsteller, Hunter PR en Ketchum, sleepten twee Big Apples binnen, terwijl bedrijven als M Booth & Assocs., G.S. Schwartz en Knowlton met één prijs werden beloond voor hun campagnes.

De jaarlijkse John W. Hill Award voor leiderschap in de PR-branche ging naar Joan Capelin, directeur van Capelin Communications, die ruim 200 klanten in de architectuur- en designwereld bedient. In haar toespraak drukte zij de aanwezigen op het hart dat zij de 'hoogste ethische standaarden' moesten hanteren. Capelin beschreef PR als een branche waarin de mensen hun geld verdienen met hun scherpzinnigheid en niet met hun handen.

Michael Greece, managing director bij Padilla Speer Beardsley, kreeg de Philip Dorf Award voor zijn uitstekende kwaliteiten als mentor. Hij legde in zijn toespraak de nadruk op teamwork. (bron: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in