Overslaan en naar de inhoud gaan

HSCG neemt ook Groningse HZ/CCA over

Na de overname van Ogilvy Groningen drie weken geleden, heeft het Leeuwardense HSCG opnieuw een bureau gekocht in dezelfde regio.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het eveneens in de stad Groningen gevestigde HZ/CCA zal worden samengevoegd met genoemde ex-Ogilvyvestiging tot een nieuw bureau dat HSCG/Ogilvy gaat heten. De 16 medewerkers van HZ/CCA hebben zich inmiddels bij de vijf resterende Ogilvy-medewerkers gevoegd; misschien dat een aantal van hen doorschuiven naar Leeuwarden. Deze overname is volgens HSCG-directeur Tadek Solarz vooralsnog de laatste, zeker in Groningen: “Een aantal andere partijen heeft zich gemeld, maar we laten het voorlopig hierbij”. Met de toevoeging van HZ/CCA verwacht Solarz dit jaar uit te komen op een groepsinkomen van rond de twintig miljoen gulden.

related partner content for mobile comes here

Het initiatief voor de overname ging uit van HZ, aldus directeur Robert Oltmans, die de dagelijkse leiding van het bureau zal gaan voeren samen met creatief directeur Jan Coehoorn en csd Renze de Vries

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in