Overslaan en naar de inhoud gaan

PCM wil organisatiestructuur veranderen

PCM heroverweegt zijn strategie van verbreding van de activiteiten. Ook is de uitgever van plan zijn organisatiestructuur te veranderen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het Financieele Dagblad heeft de rvb van PCM in een consultatieronde met het management aangegeven dat de organisatie van het concern moet veranderen. Besluiten daarover zijn nog niet genomen, maar mogelijk sneuvelt de facilitaire divisie. In dat geval worden de drukkerijen zelfstandig. Het distributiebedrijf komt op afstand te staan en dat kan de opmaat zijn om het samen te voegen met de distributriebedrijven van De Telegraaf en Wegener. In deze opzet krijgt bijvoorbeeld het advertentiebedrijf een plaats binnen de divisie landelijke dagbladen. Ook zijn er plannen om bevoegdheden van de divisie landelijke dagbladen te verschuiven naar de afzonderlijke kranten. Daarmee zou de functie van directeur Jan Greven vervallen. Hij wil het bericht bevestigen noch ontkennen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in