Besprekingen Publicis over Zenith mislukt
De gesprekken tussen Publicis Groupe en Cordiant Communications over de volledige overname van Zenith door de Franse bureaugroep zijn…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Publicis-chairman Maurice Levy zijn de besprekingen gestrand, maar hij wilde niet zeggen waardoor. Publicis wilde de grootte van haar mediabureau Optimedia verdubbelen door het met Zenith Media te laten fuseren. De combinatie zou dan volgens Campaign goed zijn voor een omzet van 16 miljard dollar. Cordiant en Publicis zijn nu beide voor de helft eigenaar van Zenith.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Publicis kocht vorig jaar september Saatchi & Saatchi en nam zo een optie op Zenith. Eerder al werden de besprekingen opgeschoven naar maart. Of er nieuwe besprekingen worden geopend, is niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid