Overslaan en naar de inhoud gaan

Pr-baas beschuldigt branche van crisis

Richard Edelman van het Amerikaanse bureau Edelman Worldwide acht de pr-branche medeschuldig aan de neergang van de dotcombedrijven. Hij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op een conferentie van PRWeek zei Edelman, CEO van Edelman Worldwide, dat pr-bureaus deelnamen in de 'gold rush'-mentaliteit door een hype te creëren zonder het waarheidsgehalte van gedane beweringen te testen. 'Ik denk niet dat er zonder die hype met zoveel geld zou zijn gesmeten.'

related partner content for mobile comes here

Volgens Richard Edelman moet er een nieuwe standaard van accountability in de pr-branche komen vanwege de neergang van de technologiebedrijven. 'We moeten een hogere standaard hanteren en betere teksten en meer feiten eisen.' (bron: PR Week US)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in