Pr-baas beschuldigt branche van crisis
Richard Edelman van het Amerikaanse bureau Edelman Worldwide acht de pr-branche medeschuldig aan de neergang van de dotcombedrijven. Hij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op een conferentie van PRWeek zei Edelman, CEO van Edelman Worldwide, dat pr-bureaus deelnamen in de 'gold rush'-mentaliteit door een hype te creëren zonder het waarheidsgehalte van gedane beweringen te testen. 'Ik denk niet dat er zonder die hype met zoveel geld zou zijn gesmeten.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Richard Edelman moet er een nieuwe standaard van accountability in de pr-branche komen vanwege de neergang van de technologiebedrijven. 'We moeten een hogere standaard hanteren en betere teksten en meer feiten eisen.' (bron: PR Week US)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid