Overslaan en naar de inhoud gaan

Nokiagame grote winnaar Spin Awards

De Gouden Spin Award is gewonnen door Nokiagame. Tevens was Nokiagame winnaar in de twee deelcategoriën ‘branding website’…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nokiagame is een pan-Europees spel dat kon worden gespeeld via internet en sms. Bikker Euro RSGG tekende voor het concept, Human-I zorgde voor de ontwikkeling en coördinatie van de campagne. De Spin Awards werden donderdag 10 mei uitgereikt, na afloop van het congres Internet Advertising.

related partner content for mobile comes here

Een vakjury kende hoofdprijzen toe in vijf categorieën. Behalve naar Nokiagame gingen de prijzen naar: Vliegend Duizendje van DSBOnline (categorie ‘banners’, gemaakt door Medialand.nl); Compaq Computer brochurebrowser (categorie ‘interactie’, gemaakt door CTS); en Volvo S60 (categorie ‘internet advetising campagne’, gemaakt door MDigital). Daarnaast waren er twee publieksprijzen. Deze gingen naar Oudejaarsloterij (categorie ‘banners’, gemaakt door .Bone advertising) en Leukedingendoen.nl (categorie ‘branding website’, gemaakt door Netpresence Indivirtual Media).Opnames van de uitreiking van de Spin Awards zijn vanaf vrijdagmiddag 11 mei om 12 uur in streaming video te zien op de Spins Awards website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in