Overslaan en naar de inhoud gaan

Quattro krijgt Europese account Grand Marnier

Het paneuropese Grand Marnier-account is gewonnen door het Belgische Quattro D'Arcy. Het bureau verwierf onlangs ook al Carrefour, Bolero…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Grand Marnier werkte tot nu toe met aparte bureaus per land, maar beperkt zich nu tot een campagne in heel Europa. Het Nederlandse BvD Euro RSCG werd afgetroefd door Quattro D'Arcy, net als het Britse Leagas Delaney, het Franse Image Force en de Griekse vestiging van McCann-Erickson. De Europese tv-, print en bioscoopcampagne, die in september de lucht ingaat, moet het imago van Grand Marnier verjongen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in