Ook Boeing herziet PR-accounts


Wereldwijd maakt Boeing gebruik van 30 PR-bureaus. In het VK gaat het bedrijf voor de tweede keer in 18 maanden een pitch organiseren, omdat de VP internationale communicatie Matthew de la Haye niet gelukkig was met de kwaliteit van eerdere presentaties. Charlie Miller is aangetrokken als eerste directeur communicatie in Engeland.
Boeing maakt in Engeland momenteel gebruik van het bureau APCO voor de vliegtuigverkoopafdeling. De la Haye heeft aangegeven dat APCO toch mag meedoen aan de pitch, omdat de vliegtuigbouwer PR-hulp nodig heeft bij alle zes de afdelingen, waaronder satelliet, luchtverkeercontrole-technologie en breedbandige internetdiensten in de lucht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEerder deze week meldden we dat ook IBM zijn wereldwijde externe communicatie-accounts ging herzien. Daarbij kunnen meer dan 12 Europese bureaus de laan uitvliegen, waaronder de Britse bedrijven Brodeur Worldwide, TSI Communications en AxiCom. (bron: PR Week UK)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid