Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook Boeing herziet PR-accounts

Naast ICT-gigant IBM gaat nu ook Boeing zijn wereldwijde PR-accounts herzien. Deze herfst start de vliegtuigbouwer een nieuwe pitch in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wereldwijd maakt Boeing gebruik van 30 PR-bureaus. In het VK gaat het bedrijf voor de tweede keer in 18 maanden een pitch organiseren, omdat de VP internationale communicatie Matthew de la Haye niet gelukkig was met de kwaliteit van eerdere presentaties. Charlie Miller is aangetrokken als eerste directeur communicatie in Engeland.

related partner content for mobile comes here

Boeing maakt in Engeland momenteel gebruik van het bureau APCO voor de vliegtuigverkoopafdeling. De la Haye heeft aangegeven dat APCO toch mag meedoen aan de pitch, omdat de vliegtuigbouwer PR-hulp nodig heeft bij alle zes de afdelingen, waaronder satelliet, luchtverkeercontrole-technologie en breedbandige internetdiensten in de lucht.

Eerder deze week meldden we dat ook IBM zijn wereldwijde externe communicatie-accounts ging herzien. Daarbij kunnen meer dan 12 Europese bureaus de laan uitvliegen, waaronder de Britse bedrijven Brodeur Worldwide, TSI Communications en AxiCom. (bron: PR Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in