Overslaan en naar de inhoud gaan

Gesponsorde koppelingen op goudengids.nl

Onder het kopje 'Gesponsorde Koppelingen' staan adverteerders vanaf deze week op de resultaatpagina's van de Gouden Gids. Hierbij bepaalt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat hier om adverteerders van Value for Money (V4M) die samen met adverteerders van Overture op basis van het P4P concept (pay for performance) geplaatst worden op de site. ´Gebruikers van de Gouden Gids zijn heel bewust op zoek naar een aanbieder van een product of dienst, omdat de aankoopbeslissing al is genomen. Per maand worden er dan ook meer dan 10 miljoen searches mét een koopintentie gedaan op onze

related partner content for mobile comes here

site´, claimt directeur Marketing Gouden Gids Harry Michels.

Adverteerders hebben binnen het P4P-concept de keus uit meer dan 2000 rubrieken en daaraan geclusterde zoekwoorden. De advertenties verschijnen naast de website goudengids.nl ook op die van ilse.nl en msn.nl.. Dat is het resultaat van de eerder in mei 2004 aangekondigde joint-venture tussen Gouden Gids en Ilse media (Value For Money) en de samenwerking met Overture.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in