
Informatie over de diensten van de verschillende distributiepartijen wordt bij het meldpunt centraal verzameld. Het meldpunt Distributie moet zo de sterke en zwakke punten van de verschillende aanbieders transparant maken. De informatie stelt de leden in de toekomst beter in staat om tot een verantwoorde en eventueel kostenbesparende keuze te komen van een distributiepartner.
Ad van der Salm, SMin commissie Distributie: ‘Leden vragen zich nog steeds af of de nieuwe distributiepartijen in staat zijn garant te staan voor voldoende kwaliteit. Er blijkt een sterke behoefte te bestaan aan informatie over de services. Door de oprichting van het meldpunt worden de door de distributeurs afgegeven serviceniveaus getoetst aan de praktijk.’
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftHet Smin hoopt hiermee de leden betrouwbare en snelle feedback te geven over de status van hun mailingen. Daarnaast hebben zij behoefte aan representatieve kwaliteitsmetingen van de overkomstduur van mailingen. Door het opzetten van het meldpunt worden de serviceniveaus inzichtelijk gemaakt van de verschillende partijen. Medio 2005 worden de verzamelde gegevens besproken met TPG Post, Sandd en Selekt Mail Nederland.
Het Smin richt zich op het behartigen van de belangen van haar leden die als core business hebben het bedenken, ontwikkelen en vervaardigen van relatiemedia in de ruimste zin van het woord. Deze vereniging telt ruim twintig leden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee