(Campagne) CêlaVita Figurenfeest


Van 22 juni tot en met 20 juli kunnen kinderen hun ontwerp van een figuurtje uploaden naar www.figurenfeest.nl. CêlaVita neemt het winnende figuurtje in productie en het zal eind september in de schappen van de supermarkt liggen.
Via een oproep in bijvoorbeeld de Allerhande en op CêlaVita-verpakkingen worden kinderen opgeroepen zelf een CêlaVita-feestfiguur te ontwerpen. Ze kunnen hun feestfiguur uploaden naar de campagnesite. Daarna kunnen ze hun ontwerp via diverse socialemedia-tools delen met hun vrienden en bekenden. Op die manier kunnen de kinderen stemmen werven en hun deelname aan de actie promoten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUit de topvijf van deelnemers met de meeste stemmen kiest de vakjury van Celavita iedere week de weekwinnaar. Uit de vier weekwinnaars kiest de vakjury uiteindelijk de winnaar van de hoofdprijs. De naam van de winnaar zal op de verpakking van het winnende feestfiguurtje worden vermeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid