Het begon met Kiss


Als je Jean Pierre Kin vraagt naar zijn bron van inspiratie, dan noemt hij de popgroep Kiss. Op schoolfeestje ging hij geschminkt als een bandlid van Kiss en op zijn elfde maakte hij al een heus fanblad, dat hij verspreidde onder zijn vriendjes. Dat is misschien waar het allemaal begon. Kin: ‘Mensen beseffen niet hoe groot Kiss als merk is.’
In de laatste aflevering van Piece of Work vertelt Kin over de campagne die hij maakte voor de overheid: ‘Spreekwapens’. Leidende gedachte achter de campagne is dat woorden sterker zijn dan wapens. Niet gek dus dat de campagne in de kerk is opgenomen. Bijzonder: met een 360 graden camera.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKin laat ook zijn favoriete campagne zien, waarin Madonna zo ruw heen en weer wordt geschud in een BMW M5 dat ze in haar broek plast. Die campagne, ‘The Hire’, staat ook wel bekend als de eerste viral.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid