Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL Mediabedrijf van het Jaar

RTL Nederland is het Mediabedrijf van het Jaar 2012 volgens Broadcast Press, uitgever van Broadcast Magazine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat werd woensdag bekendgemaakt tijdens het Broadcast Business Event op het Media Park in Hilversum. Bert Habets (ceo RTL Nederland) ontving de prijs uit handen van de Hilversumse burgemeester Pieter Broertjes.

related partner content for mobile comes here

'De successen van RTL Nederland duren maar voort. Elke nieuw tv-format is doorgaans raak. De advertentie-inkomsten lopen dien ten gevolge als nooit te voren op. Maar naast het traditionele broadcasten is RTL nu vooral een benchmark als het gaat om diversificatie. Of het nu gaat om het in de markt zetten van BtC- producten in de vorm van een telefoonabonnement of het optimaliseren van de distributie-inkomsten, RTL is op Europees niveau vooruitstrevend in het spreiden van haar inkomsten. Zodoende is het bedrijf klaar voor de toekomst en minder afhankelijk van inkomsten uit de advertentiemarkt', aldus de jury.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in