Overslaan en naar de inhoud gaan

Doom&Dickson begint Doom&Dickson&Sons

Met de nieuwe unit Doom&Dickson&Sons richt Doom&Dickson zich op graphic design, below-the-line, productie en executie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naam Doom&Dickson&Sons is een knipoog naar het idee van Doom&Dickson-oprichters Serge Steijn, Ferry van Tongeren en Arjan van Woensel om hun destijds nieuwe bureau te noemen naar de door henzelf bedachte - fictieve - oprichters Jack Doom en Bill Dickson: Doom&Dickson.

related partner content for mobile comes here

Jaap Sinke (39, foto links) en Jauko Hartveldt (37) voeren de dagelijkse leiding over de nieuwe unit.

Sinke, creative director/partner bij D&D, blijft partner maar zal de rol van creative director op termijn opgeven om zich volledig te kunnen richten op het nieuwe label.
Sinke werkte voor D&D onder meer bij McCann-Erickson, TBWA\Campaign Company, Lowe Kuiper & Schouten en DMB&B.
Hartveldt, die partner wordt bij D&D, werkte bij Compasso Mundocom, Momentum en Tequila\Direct Company en is op dit moment managing partner van Productiebureau Paddock.

Robert van Dijk, managing partner D&D: ' We merken dat er behoefte is om op een kwalitatieve manier vanuit strategie en merkconcepten een betere doorvertaling te maken naar de executie van deze merkconcepten. Doom&Dickson&Sons kan daar een belangrijke rol in spelen.'

In Adformatie van komende donderdag een uitgebreid interview met Robert van Dijk over Doom&Dickson en Doom&Dickson&Sons.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in