Doom&Dickson begint Doom&Dickson&Sons


De naam Doom&Dickson&Sons is een knipoog naar het idee van Doom&Dickson-oprichters Serge Steijn, Ferry van Tongeren en Arjan van Woensel om hun destijds nieuwe bureau te noemen naar de door henzelf bedachte - fictieve - oprichters Jack Doom en Bill Dickson: Doom&Dickson.
Jaap Sinke (39, foto links) en Jauko Hartveldt (37) voeren de dagelijkse leiding over de nieuwe unit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Sinke, creative director/partner bij D&D, blijft partner maar zal de rol van creative director op termijn opgeven om zich volledig te kunnen richten op het nieuwe label.
Sinke werkte voor D&D onder meer bij McCann-Erickson, TBWA\Campaign Company, Lowe Kuiper & Schouten en DMB&B.
Hartveldt, die partner wordt bij D&D, werkte bij Compasso Mundocom, Momentum en Tequila\Direct Company en is op dit moment managing partner van Productiebureau Paddock.
Robert van Dijk, managing partner D&D: ' We merken dat er behoefte is om op een kwalitatieve manier vanuit strategie en merkconcepten een betere doorvertaling te maken naar de executie van deze merkconcepten. Doom&Dickson&Sons kan daar een belangrijke rol in spelen.'
In Adformatie van komende donderdag een uitgebreid interview met Robert van Dijk over Doom&Dickson en Doom&Dickson&Sons.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid