Overslaan en naar de inhoud gaan

Belmerk *bliep plaagt Hi

Met een guerilla actie op het door concurrent Hi gesponsorde alcholvrije Fris XXL feest in de Heineken Music Hall veroorzaakte het jonge…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een guerilla actie op het door concurrent Hi gesponsorde alcholvrije in de Heineken Music Hall veroorzaakte het jonge belmerk een heus relletje. Jongeren die toegang hadden tot het feest plakten 'enkele duizenden' *bliep stickers op muren, deuren en vlaggen.

related partner content for mobile comes here

Robert van Hoesel, de 19-jarige marketingmanager van *bliep, benadrukt dat het om een spontane actie gaat waar *bliep op geen enkele wijze de hand in heeft gehad. De landelijk via de Free Record Shops verspreide *bliep stickers zijn volgens Van Hoesel populair onder jongeren. 'Op een gegeven moment zagen wij leuke foto's voorbij komen met die stickers. We besloten de leukste te gaan belonen met een jaar gratis *blieptegoed en een iPad. En dat hebben we geweten.'

Een groep jongeren zou bij het evenement zijn binnengedrongen en stickers zijn gaan uitdelen. 'De organisatie kon dit niet waarderen en heeft de verantwoordelijken verwijderd,' aldus Van Hoesel. Het leek nog even uit de hand te lopen toen HMH dreigde met een aanklacht. 'Maar ik heb inmiddels contact gehad met de HMH en dat is afgewend.'

De sticker actie loopt overigens door tot vrijdag. Van Hoesel: 'Wij zien dit als incident, veroorzaakt door een groep fanatieke jongeren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in