Terre des Hommes bindt strijd aan met kinderprostitutie
Het idee achter deze eerste campagne van bureau New Message voor Terre des Hommes: namens iedere donatie via www.redirectcebu.com plaatst Terre des Hommes op 1 augustus aanstaande een echte pijl in de straten van de Filippijnse stad Cebu. Samen vormen deze (hopelijk) duizenden pijlen de route van de rosse buurt naar Terre des Hommes.
Met het gedoneerde geld zorgt Terre des Hommes ervoor dat de kinderen uit de prostitutie kunnen blijven.
Credits
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Concept & Creatie: Joppe Andriessen, Lennart Wienecke, Hugo Rütter
Designers: Mark Janssen, Joppe Andriessen, Lennart Wienecke
Account: Arnaud van der Vecht, Vanessa Philips
Film productie: New Message
DOP: Arthur Mebius
Visual effects: The Ambassadors
Sound design: The Ambassadors
Music: The Ambassadors
Editor: Francesco Indaco
Online: 9Yards
PR: The Gardeners
Crew in de Filippijnen: Poppet Celdran, Enna Sudartama, Fons van Oosterhout
Verantwoordelijk bij Terre des Hommes: Karin Nettenbreijers, Barbara de Heer, Marlieske Sjouke, Heleen Slob
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid