Overslaan en naar de inhoud gaan

Terre des Hommes bindt strijd aan met kinderprostitutie

Vandaag begint Terre des Hommes een nieuwe campagne tegen kinderprostitutie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Het idee achter deze eerste campagne van bureau New Message voor Terre des Hommes: namens iedere donatie via www.redirectcebu.com plaatst Terre des Hommes op 1 augustus aanstaande een echte pijl in de straten van de Filippijnse stad Cebu. Samen vormen deze (hopelijk) duizenden pijlen de route van de rosse buurt naar Terre des Hommes.
Met het gedoneerde geld zorgt Terre des Hommes ervoor dat de kinderen uit de prostitutie kunnen blijven.

related partner content for mobile comes here

Credits

Concept & Creatie: Joppe Andriessen, Lennart Wienecke, Hugo Rütter
Designers: Mark Janssen, Joppe Andriessen, Lennart Wienecke
Account: Arnaud van der Vecht, Vanessa Philips
Film productie: New Message
DOP: Arthur Mebius
Visual effects: The Ambassadors
Sound design: The Ambassadors
Music: The Ambassadors
Editor: Francesco Indaco
Online: 9Yards
PR: The Gardeners
Crew in de Filippijnen: Poppet Celdran, Enna Sudartama, Fons van Oosterhout
Verantwoordelijk bij Terre des Hommes: Karin Nettenbreijers, Barbara de Heer, Marlieske Sjouke, Heleen Slob

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in