Overslaan en naar de inhoud gaan

Wecanbeheroes ontwikkelt website ABN Amro

Wecanbeheroes ontwikkelde concept en design voor de nieuwe website van ABN Amro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het doel achter de vernieuwing was om overzichtelijker te maken en om meer gemak te bieden bij het doen van dagelijkse bankzaken. Volgens Wecanbeheroes heeft de nieuwe site een strakker uiterlijk en kent het een nieuwe, meer overzichtelijk navigatie. Daarnaast zijn twee nieuwe features toegevoegd. Klanten van ABN Amro kunnen nu ‘snel bankieren’. Daarvoor hoeven ze niet meer in te loggen met de zogeheten e.dentifier, maar met een zelfgekozen identificatiecode het saldo bekijken en kleine bedragen overboeken. Daarnaast kunnen rekeningen overzichtelijk worden gemaakt en gepersonaliseerd met foto’s.

related partner content for mobile comes here

Deze veranderingen zouden het begin vormen van een reeks aan verbeteringen, die ABN Amro de komende jaren op haar website gaat doorvoeren. Wecanbeheroes blijft betrokken bij de doorontwikkeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in