Overslaan en naar de inhoud gaan

Duinkerken leidt Boomerang

Remco Duinkerken is per 1 juli benoemd tot algemeen directeur van mediabedrijf Boomerang Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Duinkerken (1968) bekleedde de afgelopen zeven jaar verschillende functies binnen Boomerang. Hij volgt Marco Vroedsteijn op, die Boomerang al in april 2011 verliet. Hij gaf vanaf dat moment samen met oprichter eigenaar Pierre Karsten leiding aan Boomerang Media. Nu wordt zijn leidende rol officieel gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Het bedrijf zat destijds in onrustig vaarwater, door het faillisement van onderdeel van Boomerang, NL Unlimited, de uitgever van gratis stadsbladen NL10, NL20, NL30, NL40, NL50 en NL70. De curator constateerde destijds dat er na melding van de betalingsonmacht aan de belastingdienst, wel intragroepleningen zijn afgelost (260.000 euro). De curator: ‘Daar stonden volgens de groep diensten tegenover. Ik vind dat dat geld gebruikt had moeten worden om de freelancers te betalen.’ Duinkerken zegt dat er eind 2011 een schikking is getroffen, waar een niet nader te noemen geldbedrag mee was gemoeid.

Duinkerken zegt dat de rust nu - zowel intern als extern - is teruggekeerd: 'We focussen nu op waar we goed in zijn.' Duinkerken zegt de komende tijd een consistent beleid te willen voeren en dichtbij de klant te willen staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in