Overslaan en naar de inhoud gaan

Boondoggle gekocht door Havas

Havas heeft een meerderheidsaandeel verworven in Boondoggle, het grootste onafhankelijke geïntegreerde digitale reclamebureau in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze aankoop verstevigt Havas haar digitale positie in de Benelux-regio naar eigen zeggen als een van de top-drie bureaus.

related partner content for mobile comes here

Opgericht in 2007, heeft Boondoggle meer dan 120 medewerkers in haar kantoren in Amsterdam en Leuven die werken voor Coca-Cola, Nike, Heinz Europa, Belgacom, Thomas Cook, Tiense Suiker, Belfius, Kinepolis, Delhaize en Rabobank International Direct Banking.

David Jones, wereldwijd ceo van Havas: ‘Boondoggle is een briljant bureau dat eersteklas digitale expertise combineeert met prijswinnend creatief talent en daarmee past het helemaal in ons “digital at the core”-model.’
Pieter Goiris, ceo Boondoggle: 'Toetreden tot een van de leidende en meest innovatieve internationale communicatiedienstengroepen was de volgende en logische stap voor Boondoggle om onze ambities voor de komende jaren te verwezenlijken. Wij delen David Jones' "digital at the core"-visie voor Havas en geloven daar echt in, het zal ons helpen om het zakelijke succes van Boondoggle in een internationalere context te vergroten.'

Boondoggle heeft de afgelopen jaren vele prijzen gewonnen, waaronder 11 Leeuwen, 10 Eurobest Awards en 2 One Show Awards.
Het bureau blijft opereren onder de huidige naam vanuit de vestigingen in Leuven en Amsterdam.
Boondoggle Amsterdam werd tot december vorig jaar geleid door Tom De Bruyne, Gaston Serpenti en Astrid Groenewegen.
Onder hun leiding werd prijswinnend werk gemaakt voor klanten als Nike en KLM en het bureau werd uitgeroepen tot Digital Agency of The Year 2011.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in