Afstemming met verkoop blijft uitdaging voor B2B Marketeers
Dat blijkt uit een onderzoek dat door Genius.com, een Amerikaanse leverancier van social media automation, in samenwerking met BtoB Magazine onder 500+ B2B Marketeers is uitgevoerd. De studie onderzoekt de uitdagingen die B2B marketeers tegenkomen en hun positie binnen de eigen organisatie. Het onderzoek is uitgevoerd om beter inzicht te krijgen in de impact van technologische en economische veranderingen op de rol van de B2B Marketeer.
De onderzoeksresultaten bevestigen de vermoedens van de onderzoekers dat marketeers worden uitgedaagd om steeds meer met minder te doen en betwisten de algemene wijsheid en hype dat iedereen met sociale media bezig is.
Een aantal interessante bevindingen uit het rapport zijn:
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHoewel dit onderzoek onder marketeers in Noord-Amerika is uitgevoerd is het zeker ook interessant en relevant voor Nederlandse marketeers. Het volledige rapport vind je hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid