Overslaan en naar de inhoud gaan

Weekblad Yes stopt

Het weekblad Yes houdt op te bestaan. De directie van Sanoma Uitgevers ziet niet genoeg winstpotentieel meer in de titel. Eind december…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het weekblad houdt op te bestaan. De directie van Sanoma Uitgevers ziet niet genoeg winstpotentieel meer in de titel. Eind december 2010 verschijnt het laatste nummer.

related partner content for mobile comes here

“Het was een lastige beslissing,” zegt Henk Scheenstra, COO Print van Sanoma. “Het is een blad met een lange historie. Redactie, marketing en sales hebben er ook keihard aan gewerkt. Sanoma Uitgevers gelooft sterk in de kracht van tijdschriften, we maken ruim zeventig verschillende titels. Maar door de druk op de tijdschriftenmarkt is het een constante uitdaging om onze positie als marktleider te behouden. En dat vraagt om focus in ons portfolio, waardoor we helaas deze keuze hebben moeten maken.”

Yes, vrouwenweekblad voor en over twintigers, heeft 24 jaar bestaan. Het laatste nummer wordt Yes 52 van 2010; dit nummer ligt 24 december in de winkel.

Het blad telt 14.085 abonnementen, 10.958 in de Leesportefeuille, en de losse verkoop staat op 21.686. Lage aantallen als je kijkt naar bijvoorbeeld de oplage van Glamour (138.249 in juni van dit jaar)...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in