Overslaan en naar de inhoud gaan

XXS Amsterdam wint Europees account Basic-Fit

Het bureau gaat de complete through-the-line campagne verzorgen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

versloeg in een pitch onder andere Europese netwerkbureaus als Havas/Boondoggle en Duval Guillaume.

related partner content for mobile comes here

Eerder was Alfred International verantwoordelijk voor de .

&;Ons bedrijf heeft een stevige ambitie: het nummer één fitnessmerk van Europa worden. Met de meeste clubs en de meeste leden&;, aldus , international brandmanager Basic-Fit. &;De ondernemende cultuur van XXS Amsterdam past goed bij de cultuur van Basic-Fit. Het bureau heeft laten zien dat we met een goed merkidee veel meer kunnen zijn dan de grootste in aantallen. Namelijk ook mentale marktleider.&;

&;Basic-Fit pas bij onze ambitie om internationaal te opereren vanuit Amsterdam&;, voegt , strategy partner bij XXS Amsterdam. &;We doen dit al op dezelfde manier voor Schweppes, SkyTeam en HEMA. Allemaal merken die op zoek zijn naar een internationaal verbindend idee, waarbij ons bureau bovendien in staat is om alle diensten vanuit Amsterdam te ontwikkelen en te produceren.&;

De samenwerking is direct van start gegaan. De nieuwe Basic-Fit campagne van XXS Amsterdam zal begin mei te zien zijn. Tot die tijd zal de huidige campagne doorlopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in