Overslaan en naar de inhoud gaan

Willem-Jan Lems in SWOCC bestuur

Director marketing van bol.com neemt kennis van online retail mee.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Per januari is Willem-Jan Lems van bol.com toegetreden tot het bestuur van SWOCC.

Willem-Jan Lems past als Director Marketing bij bol.com op de online winkel. Met zijn kennis van online retail vormt hij dan ook een waardevolle aanvulling op het bestuur van SWOCC, aldus SWOCC. Lems is verheugd zich aan SWOCC te kunnen verbinden: &;SWOCC maakt mogelijk dat je als communicatieprofessional op de hoogte bent van de nieuwe inzichten maar ook sturing kunt geven op het verkrijgen van die inzichten&;.

related partner content for mobile comes here

Hij constateert dat er over de werking van communicatie in een online omgeving echter nog hiaten in de kennis zijn. Binnen het bestuur wil hij hier actief mee aan de slag gaan: &;In mijn rol als bestuurslid én in mijn zoektocht naar kennis, kan ik SWOCC relevanter maken voor mijn digitale marketing- en communicatiecollega’s&;.

Willem-Jan vervangt Jetske Freeve (Heineken). Naast Willem-Jan bestaat het bestuur verder uit Martine van Selm (voorzitter), Andy Santegoeds, Fred Bronner, Mary Hoogerbrugge, Onno Maathuis en Peeter Verlegh.

SWOCC is gelieerd aan de afdeling Communicatiewetenschap van de Universiteit van Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in