Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau Bek begint New Brand Activators

De bureauactiviteiten gaan verder onder de naam New Brand Activators en de drukkerij gaat door als Bek 1 op 1 publiceren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het bureau uit Veghel richt zich zowel op communicatie als een drukkerij. &;De nieuwe naam New Brand Activators schept duidelijkheid naar alle partijen. We kunnen gericht de positionering van ons bureau gaan uitdragen&;, zegt algemeen directeur Niels Bek. &;Bovendien hebben we de propositie van Bek als drukkerij aangescherpt. We zijn de weg ingeslagen van 1 op 1 publiceren, op papier maar ook digitaal.&;

related partner content for mobile comes here

Frank van Meijel, manager New, ontkent dat het hier om een start-up gaat. &;Met 31 collega’s zijn we niet echt nieuw. Alleen de vorm waarin wij werken is nieuw. Onder de vleugels van Bek hebben we onszelf al bewezen. Wij werken voor retailers en fmcg-merken, zoals Sligro, EMTÉ, Makita, Royal Canin en Ekoplaza. Over en weer geloven wij in langdurige relaties.&;

​​Database marketing, strategie, creatie, foto/video vormen de pijlers van New Brand Activators.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in