Overslaan en naar de inhoud gaan

Thomas Cook Nederland kiest voor Shopping Minds

Reisorganisatie zet in op persoonlijke online benadering.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De reisorganisatie, één van de grootste in Nederland, is daarvoor een samenwerking aangegaan met . Deze Utrechtse onderneming heeft een Data Activatie Platform (DAP) ontwikkeld waarmee het oriëntatie- en aankoopgedrag van de websitebezoekers realtime kan worden beïnvloed. Daarbij wordt gebruik gemaakt van historische data in Google Analytics. Thomas Cook Nederland is onderdeel van Thomas Cook Group plc. die met een omzet van ruim 12 miljard euro, beursgenoteerd is in Londen. Tot de organisatie behoren in Nederland de touroperators Neckermann Reizen en Vrij Uit.

related partner content for mobile comes here

&;We willen de kracht van technologie benutten om de klantervaring te verbeteren, waardoor het makkelijker wordt voor bezoekers van onze websites om een interessante bestemming te kiezen, een reis te boeken, informatie te verkrijgen, vragen te stellen, foto’s te delen en contact met ons te houden op elk punt van hun reis,&; zegt Thérèse Smeets, e-commerce manager van Thomas Cook Nederland. &;In die visie past ook dat wij de content voor elke websitebezoeker zo relevant mogelijk maken.&;

Martijn Standaart, coo van Shopping Minds, verwacht al op korte termijn resultaat te kunnen behalen. &;Dat kan omdat de implementatie van onze techniek geen ingewikkeld IT project is.&;

Leonard Blommendaal, ceo en oprichter van Shopping Minds voegt daaraan toe: &;We hebben de afgelopen tweeënhalf jaar het technische platform en de formule van Shopping Minds voor het voorspellen van de aankoopintentie en realtime personaliseren van online shoppen steeds verder geperfectioneerd. Dat dat werkt, blijkt uit onze klantencases.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in