Overslaan en naar de inhoud gaan

Blogplatform Cirqle start Fashion Week Amsterdam 2016 met vlog-report

Fashion-bloggers kregen de kans om als official Fashion Week-reporter het event te openen met een video.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne werd ontwikkeld door en .

related partner content for mobile comes here

wilde opzet van de openingsvideo vernieuwen en riep zijn bloggers op, om zich aan te melden als vlogger voor de Fashion Week Amsterdam 2016. Uiteindelijk werd Lian Galliard () uitgekozen als vlogreporter en ontving ze front row tickets om verslag te doen van de opening.

‘Het is een sterk concept, omdat het merk de vlogger in haar kracht zet en tegelijk de Fashion Week een podium geeft bij haar volgers’, stelt  mede-oprichter van Business Tailors. ‘Het lukte daarnaast om Sony erbij te betrekken, waardoor het nog aantrekkelijker werd voor bloggers om te reageren. Uiteindelijk kozen wij voor om haar netwerk, maar vooral door haar enthousiasme. Zo’n filmpje moet namelijk wel vlot lopen, anders mist het alsnog zijn doel.’

Het doel van de Fashion Week is om designers, merken, potentiële kopers bij elkaar te brengen en om fashion-liefhebbers aan te spreken en te inspireren.

Maandag 18 januari is de laatste dag van de Fashion Week Amsterdam 2016.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in