Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee Gouden Sabre Awards voor Nederlandse cases

Bij de uitreiking van de gouden en diamanten EMEA Sabre Awards zijn twee Nederlandse inzendingen in de prijzen gevallen: de campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne Jij & Overijssel door Porter Novelli voor Provincie Overijssel werd bekroond met een Gouden Sabre Award in de categorie Benelux.

related partner content for mobile comes here

Burson-Marsteller won samen met bureau Trouble in Paradise een gouden Sabre Award voor de campagne ´Please Don’t Stop the Music´, die werd opgezet voor behoud van het Muziek Centrum van de Omroep (MCO) in Hilversum.

De Sabre Awards worden uitgereikt door de Holmes Group, de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. De Diamond & Gold Sabre Awards warden uitgereikt op 31 mei tijdens de Sabre Awards-ceremonie van The Holmes Group in Brussel.

Alle gouden en diamanten EMEA winnaars vind je .

De zilveren winnaars van de Sabre Awards zijn eind maart bekend gemaakt. Klik voor het overzicht daarvan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in