Overslaan en naar de inhoud gaan

Karin van Gilst verlaat Weekbladpers Tijdschriften

Karin van Gilst, directeur van Weekbladpers Tijdschriften, heeft aangekondigd dit bedrijf deze zomer na vijf jaar te gaan verlaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Karin van Gilst: 'We hebben grote slagen gemaakt met alle titels in print en digitaal. De ploeg is op belangrijke plaatsen gewisseld, de processen zijn geoptimaliseerd en de redactionele automatisering vernieuwd. We staan aan de vooravond van een verhuizing. Dit voelt als een logisch moment om een stap te maken.' Wat zij gaat doen is nog niet bekend.

related partner content for mobile comes here

Koen Clement, algemeen directeur van moederbedrijf WPG, betreurt het vertrek van Van Gilst: 'Ze heeft WPT met ongebreidelde energie en passie geleid. Het is een vakvrouw in hart en nieren. We zullen haar missen.'

Weekbladpers Tijdschriften is uitgever van tien tijdschrifttitels waaronder Vrij Nederland, Opzij, Psychologie Magazine en Happinez.

Het bedrijf is onderdeel van WPG Uitgevers, een onafhankelijke groep van multimediale bedrijven in Nederland en België.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in