Oranjekoorts stuwt omzet supermarkten
Supermarkten hebben mede dankzij allerlei Oranje-acties sinds Pinksteren al ongeveer 18 miljoen euro meer omgezet dan in dezelfde periode…
Dit blijkt uit berekeningen van onderzoeksbureau Gfk. Mocht Nederland de finale bereiken, dan kan deze extra omzet zelfs 45 miljoen euro worden, zo voorspelt Gfk. Afgelopen week kocht maar liefst 1 op de 6 huishoudens Oranjeproducten. Dat is meer dan in dezelfde week tijdens het EK 2008 en het WK 2010.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Saillant detail is dat de meeste Oranje-artikelen in Friesland en Drenthe over de toonbank gingen. De grote steden Amsterdam, Rotterdam en Den Haag blijven relatief achter in de verkoop.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid