Overslaan en naar de inhoud gaan

Hylke van der Meer nieuwe directeur Weekbladpers Tijdschriften

Hylke van der Meer, commercieel directeur bij de FD Mediagroep, neemt per juli 2012 de leiding van Weekbladpers Tijdschriften op zich.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de afgelopen twaalf jaar was Hylke van der Meer (56) achtereenvolgens adjunct-directeur advertentiebedrijf bij PCM Uitgevers en directeur van Het Commercieel Bedrijf binnen PCM. Na een periode waarin hij werkzaam was als zelfstandig interim-manager en adviseur maakte hij in 2009 de overstap naar FD Mediagroep, waar hij tot op heden werkzaam is als commercieel directeur.

related partner content for mobile comes here

Van der Meer: 'Na een aantal jaren voor prachtige merken als FD en BNR te hebben gewerkt, ben ik zeer verheugd om wederom mooie en sterke WPT-merken onder mijn hoede te krijgen.'

Koen Clement, algemeen directeur van WPG Uitgevers: 'Met Hylke van der Meer halen we een zeer ervaren mediaman in huis die het prachtige portfolio van WPT met alle vertrouwen verder kan uitbouwen. We kijken zeer uit naar de samenwerking.'

Weekbladpers Tijdschriften is uitgever van tien tijdschrifttitels waaronder Vrij Nederland, Opzij, Psychologie Magazine en Happinez. Het bedrijf is onderdeel van WPG Uitgevers, een onafhankelijke groep van multimediale bedrijven in Nederland en België.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in