Britse retailer start Facebook tv


De Britse Shop Direct Group start met een live interactieve tv-show op Facebook, voor het merk Littlewoods.com.
De online retailer claimt hiermee de eerste Britse retailer te zijn die tv maakt op Facebook. Creatie is in handen van het Britse bureau dot.talent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe interactieve show van een uur wordt gepresenteerd door een merkambassadeur van Littlewood.com, Laurence Llewelyn-Bowen. Fans kunnen reageren en live inbellen. In de show wordt de nieuwe herfst.winter collectie getoond, en worden er prijzen weggegeven. Daarnaast zijn er reclamebreaks.
Littlewoods.com telt 113.000 fans op Faceboko. De makers hopen met deze show 'innovatieve social media-content te gaan maken, waardoor de producten meer tot leven komen'. De eerste aflevering staat gepland voor 13 juni, om 21:00 uur.
Shop Direct Group bekijkt ook de Facebook tv-mogelijkheden voor zijn merken Very.co.uk en isme.com.
bron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid