Overslaan en naar de inhoud gaan

Sex sells? 'Zolang het maar in Facebooks puriteinse straatje past'

Happy Diva, dat zich specialiseert in producten voor de seksuele gezondheid van vrouwen, mag niet adverteren op Facebook en Instagram.
Happy Diva
Deze advertentie van het Amsterdamse bedrijf Happy Diva werd door Facebook geweigerd, tot grote verbazing van eigenaresse Danny Linden.
Happy Diva
Deze advertentie van het Amsterdamse bedrijf Happy Diva werd door Facebook geweigerd, tot grote verbazing van eigenaresse Danny Linden.

Reclames voor condooms? Prima. Een Facebook-advertentie voor een pilletje tegen een erectiestoornis? Geen probleem. Toch is het niet voor ieder bedrijf in de sekstech industrie vanzelfsprekend om te kunnen adverteren op social media. Danny Linden, eigenaresse van Happy Diva Lubricants, een Amsterdams merk voor de intieme wellness van vrouwen, wilde naar aanleiding van Internationale Vrouwendag (vandaag 8 maart, red.) een advertentie plaatsen op het platform van Zuckerberg. Dat liep anders.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in