Overslaan en naar de inhoud gaan

Annette Reijersen van Buuren gaat communicatie Oranje Fonds leiden, verlaat CPNB

Ze gaat zich de komende tijd richten de positionering en merkidentiteit.
Annette Reijersen van Buuren
Annette Reijersen van Buuren
© Maikel Thijssen
Annette Reijersen van Buuren
Annette Reijersen van Buuren
© Maikel Thijssen

Annette Reijersen van Buuren is van het CPNB overgestapt naar het Oranje Fonds, waar ze hoofd Communicatie aan de slag is gegaan. Ze maakt tevens deel uit van het managementteam.

related partner content for mobile comes here

Een van haar belangrijkste taken daar is de herpositionering van het Oranje Fonds. 'We gaan de komende tijd daarom kijken naar de positionering en merkidentiteit om herkenbaarheid, onderscheid en aantrekkingskracht te vergroten.' Daarnaast richt ze zich op  merkactivaties als Maatjes Gezocht, NLdoet en Burendag.

Thematisch  

Met haar team is Reijersen van Buuren ze verantwoordelijk voor communicatiestrategie en -beleid, waarbij er thematisch wordt gewerkt aan de aanpak van eenzaamheid, armoede en kansenongelijkheid aan en te zorgen voor betrokken buurten en zorg voor kwetsbaren.

Sandra Jetten, directeur Oranje Fonds, toont zich tevreden met de komst van de Communicatievrouw van het Jaar 2019. 'Onder haar hoede kunnen we het Oranje Fonds een nieuwe fase in laten gaan, waarin we focussen op een thematische benadering van ons werk en het vergroten van onze impact'”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in